Går dagen.


Kvällen spenderades med
Malin, Emma, Stella,
Albin, Dildo och Jonatan.


Vi gjorde inte så mkt mer än att lyssna på musik,
sen vid 10 typ åkte Malin och Emma hem.
Sen kom Nicole och massa skit så jag kunde inte sova hos henne.. :O,
så jag stannade kvar hos Dildo ett tag till..
Vet inte riktigt hur vi kom på idén men vi fick för oss att gå till Jätten.
Jag hade fingervantar, ingen mössa, inga termobyxor och tre leggings.
Grabbarna hade ju iallafall termobyxor, men inte vantar, aja.
Sen gick vi och "fixade" en snowracer som sög,
men den funkade för jag är ju inte lika tuúuung som dom ( : ,
sen när vi kom till Jätten var det redan folk som var där dom drack öl och massa gött.
Men det gick åt helvete rent ut sagt att åka HAHA! 
Men jag frös så mycket och klagade hela tiden för jag frös sorry(A).
Så efter en liten stund gick vi till Ok och jag hade tydligen inbillat mig 
att det var mycket varmare där men det var det ju inte.
Sen kom det massa bilar som åkte omkring och "lekte"
några av dom kände vi,,eller Dildo och Jonte...
aja sen gick vi hemåt till Dildo och värme mig ett tag
sen smsade jag min mamma och hon kom och hämtade mig.

Tack för den Kalla kvällen grabbar,
och den underbara"natten" gubben(:

Låter lite faaaail men skitsamma,


/ Pusssss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0