Nicole sover -.-'

Sov ju som sagt till 3 typ den var vi ute o jag var
näst in till död när jag kom in mina fötter var is
och nicoles kalleanka fötter var RUSSIN!;)
haha..
men iaf.. mamma skjutsade in mig och nicole till hennes mamma
efter att jonte hade dragit:/ ,, sen gjorde vi oss i ordning och
jag stack till vendela och skulle fixa lite hos !Sprite!KLL sen
mötte vi nicole och sen gick vi till Jens där var det massa
olika eller okeeej,,, typ 7 pers. Lite fest iaf, men sen vid 00.00
ungefär drog vi hem och på vägen hem rullade sig nicole
i snön och jag fick myla henne 10000 gngr sen kissade hon
och då kom en blatte med en hund bakom henne.. OSV..
men nu sitter jag här och har ingenting att göra :O
hon sover och ingen är social på varken sms
eller msn.. eller jo Jonatan men han svara inte så
snabbt eller så äre jag som inte märker ngnting..
Juste.. tog lite bilder med nicoles cam haha..^^


BJUDER PÅ MIG SJÄLV !/

FULASTE BILDERNA EVER MEN ENDÅ KUUUL TIDSFÖRDRIV.. .:)

 

och i morgon kommer bli världens bästa dag min älskliiiings flikkkkkka kommer

till Motala..! jhennifer forsberg, du är så grymt otroligt makalöst saknad o älskad ska du veta !:(

<33

/ Pussss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0