Omstart igen ♥


'


Att blogga är väl inte direkt min starkaste sida,
 men det går faktist att skriva i bland,
kommer inte vara uppdateringar varenda dag
 eftersom jag gör annat om dagarna.


Felicia sov hos mig inatt och morgonen blev som vanligt, tjurig, agressiv och bråkig(Y),
men skolan var väl inte så jobbig idag, det var pyssel. Efter skolan åkte jag bussen
in till stan och träffade Vickan så vi tog en fika och sen kom Emma Anneflod då oxå.
Sen gick vi på stan en stund sen skulle Vickan hem med bussen och Emma skulle till
Jenny Fager, så jag gick runt på stan och träffade folk (Jonna Lindström) t.ex.
Sen träffade jag Jonte & Albin inne på H&M , dom var med dildo och ngr "snygga"
brudar.. sen iaf gick Albin och hämtade x-box spel och sen gick jonte, jag och albin
till östenssons och köpte goooodis ;* sen satt vi och tattade i trappen ett tag sen kom
bussen och Albin och Jonte drog hem till Jonte. Då träffade jag Nicole och sen gick vi och
mötte Stella, o då gick vi på stan ännu en gång. Sen träffade vi massa folk,
Kevin, Johan x2, Max, fredde och massvis flera.. men vi gick åt varsitt håll efter att
de hade rökt cancerpinne (:
Sen vid tjugo i sju drog jag hem med bussen och nu sitter jag och har så himla
tråk..
men har ju ioförsig någonting att längta till:

♥ I morgon är JULLOV
♥ 3 dagar tills JULAFTON
♥ 8 dagar tills jag fyller!
♥ 10 dagar till nyååår(:

aja..
får tacka för dagen som gått    ( :

/ Pussss♥



Bjuder på en bild (A)^


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0