Fredag

Lite dålig uppdatering men har inte haft ork eller tid.
Har sovit hos Malin två nätter.
 i onsdags var vi och gymmade och träffade peter och oscar där oxå.
 Och i går
tog vi det lugnt först och sen tränade vi igen, i 2 ½ timme,
 och träningsvärk kan jag lätt säga sen senare på kvällen
umgicks vi med dildo och jonte här hemma..
Och sen idag.
Gick upp vid 7 ungefär och käkade frukost sen vid 08.08 
gick jag till skolan för vi hade studiebesök på dackeskolan i mjölby
 och vi började inte förens 20 över.
Sen var vi i mjölby och åkte hem vid halv elva ngngång.
Sen hade vi lunch och sen kollade vi på världens snuskigaste film,
först fick man se söta små GULA kycklingar som kom ut i från det kläckta äggen
och sen deras "uppväxt" till dom slaktades.
 Klarade inte av att kolla på det så jag kolla inte så mkt på slutet.
Sen iaf gick jag och mötte malin med hundarna och så var vi ute med dom en stund.
Och nu sitter vi här och chillar.
Eller jag vid hennes dator och malin vid andreas (hennes bror).
När kvällen börjar närma sig blire nog tjej"kväll" här hemma,
 sen med eller utan som vanligt antar jag.
Men ska försöka komma ihåg att skriva lite senare
när jag vet lite mera haha-.-' aja.
Puss/


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0