söndag

igår blev det att käka pizza med oscar, peter, kenny, issa och amanda
 och sen gå på bio med issa och amanda, snabba cash!
på bion träffade man även då oscar, kenny, peter, johan,matte, emil och florént med fler.
efter bion hängde amanda, issa och jag med oscar hem och peter oxå.
sen påvägen blev issa och peter lite oense och shit
men det är struntsamma nu, vid halv ett kom amandas pappa och skjutsade
mig och issa hem till issa och amanda hängde med honom hem.
sen satt jag och issa och spelade christmas crunch o så sen somnade hon,
och jag satt vaken till 5 typ hehe.. kollade på ett program som jag inte ens
minns vad det handlade om..

sen idag vaknade jag vi 12 halv ett och gick upp och issa väckte mig.
sen käkade vi frukost och då fick jag sms om var jag var och att malin spork och charlie
skulle hämta mig för vi skulle åka bil så jag åkte bil och sen skulle dom
fixa spörks moppe så dom grejade med det och sen skjutsade dom hem mig
och malin till henne sen vi 5 typ tog jag bussen till gamla stan för jag skulle träffa
oscar, kenny och peter. Oscar och peter mötte mig och vi typ snackade först och sen
skulle peter hem och då kollade vi på en film minns inte vad den hette ..
men det var i ett fängelse iaf o massa niggers :)
aja sen så kom kennys suster hem och då drog vi kenny stack hem
och jag hängde med oscar hem en stund vi gjorde
väl inte så mkt, mer än dator och snackade? ;:)
sen vid 10 kom mammsen så nu sitter jag här och har allmänt tråkigt.
i morgon blir det skola träna och eventuellt bowling Puss/


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0