skolan

Hejsan bloggen!
Nu sitter jag här igen och har precis kommit uppifrån
bussfan som jag missade, idag har vi sovmorgon men
jag kommmer förmodlingen inte komma i tid. För jag ska
få skjuts av mammi men det är sånt som märks ioförsig..
idag ska jag eventuellt till Linköpings sjukhus och hälsa på
min lillebror som har opererats men antagligen så blir det
ingenting av det i vilket falll..har massor att göra i skolan tro
de elller ej men jag måste hinna klart med andra världskriget
uppsatsen som ska vara 40 sidor eller någonting sånt. Men nu
ska jag kolla på facebook en snabbis och sen bilddagboken sen
blir det att åka till skolan och jobba arslet av mig.. Pusshej!!!!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0