go'morgon

Nu sitter jag här i Nykyrka och vaknade precis.
Skolan var väl jättekul eller vad vet jag?
Jag har legat hemma och sovit har fortfarande ont i halsen och munblåsor.
Jag kommer inte orka gå till skolan i morgon heller, har ju typ vänt på dygnet
och kul att gå med hela munnen fylld av fucking blåsor och kan knappt tala-.-
Musik  &  Msn  &  Facebook  &  Bilddagboken  =  my life toooooodaaay
läs noga och det stämmer så håååårt,

dagens:

DAGENS VILL HA: Bafucin som tog slut i går.
DAGENS KLÄDSEL: morgonrock
DAGENS FRISYR: morgonfrilla
DAGENS PLANER: vet faktist inte än.
DAGENS SAKNAD: a boy :(
DAGENS DUMMASTE: idontknow
DAGENS MISSLYCKANDE: ?
DAGENS DROG: datoooor
DAGENS KÖP:  INGET.
DAGENS GODIS: inget alls än sålänge!
DAGENS HUMÖR: skapligt glad/sur
DAGENS CITAT: du är min, men jag är inte din
DAGENS ROLIGASTE: dator!






/ Pusss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0