Hejsan

Nu har det varit riktig dålig uppdatering
men jag har både vart i skolan inte haft någon dator
tillgänglig eftersom jag sovit hos malin och är inte datanörd då.
Sen har jag tränat och så med.
Men igår umgicks jag med frida johansson
 vi gymmade lite smått :) ,
sen skulle jag med bussen hem men jag väntade
 i en halvtimme nästan och det kom ingen
buss så mamma fick hämta mig,
på råssnäs fritidsgård skulle kolla hur det var nu
 eftersom dom byggt om och så.
Aja vad finns det mer att säga inatt gick jag och
 la mig vid 10 och vaknade vid 11 och mådde skit illa och ahh -.-
sen idag behövde jag inte gå till skolan
och i morgon ska malin sova här och på lördag ska jag sova hos malin.
Juste alla min saker är hos malin min
dator, sminket, plattången, medicinen och ja allt näst in till..
aja ska dra mig nu..
pusss/

sitter vid lillebrors dator


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0