Hmm

Hej, nu sitter jag här hemma hos malin
har vart vaken men somnat om ganska mycket,
gårdagen vart vell inte som vi eller rättare sagt jag.
Först var vi på med eller utan och då träffade
jag spiken, kevin och fredde med flera.
Efter med eller utan gick vi bort mot snuthuset till marcus
sen satt vi är ett bra jävla tag sen så gick vi in till stan
(ja och malin) och träffade gurra, tom och deras polare.
Till slut kom vi till med eller utan och jag fick min baguette
fast det var bara jag som åt någonting.
Sen efter et blev det massa strul
och malin fick för sig att "möta" vendela
men ja förstod ganska snabbt att dom skulle sova där.
Men jga orkade inte det så jag gick till väster hem till malin.
Satt framför msn en stund sen slocknade jag.
Kvällen vart väl inte så jätte mkt efter planerna men får vell duga...
Puss/


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0