Killenkillen

Läs noga nu!

Du kommer direkt fatta vem det är när du läst första meningen,
men det är strunt samma. Du kom in i mitt liv på grund av att min
låtsaspappa och du hade samma intressen (cross), vi var vänner
i snart mer än fem år, och för ett tag sen hade jag olika känslor,
men eftersom jag var så orolig att få dissen så berättade jaf det
för dig och du har precis gett mig dissen och du fattar inte hur mkt
jag saknar våra tider men speciellt dom nyaste. Eller a minnena.
Nu har du bara glömt mig och hittat en ny brud som du redan kallar
älskling och ni har knappt känt varandra länge. Men men jag
kände på mig att du så snart skulle ge mig dissen på grund av
ditt förflutna som verkar ha kommit tillbax igen. Jag har försökt
förklara mig på sms men du svarar inte eller så skriver du orkar inte
svara nu, lite tid kan du väl iaf lägga ner på mig?
Och nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga för mina ord bara ramlar
ur munnen på mig.


men en sak ska du veta:
Jag kommer alltid älska dig!


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0