Malin

kvällen blev fuckt up, tack så mkt.

men fick iaf skjuts till stan efter att ni dissade mig!:@

men drog in till stan och köpte kaffe sen vidare till mossen och
gick typ 2 varv för jag skulle möta oskar ulvan men visste inte
vart riktigt vi skulle mötas men sen hitade vi varann.
Efter vi hade typ snackat osv.. sen gick jag till malin.
tog taxi till stan och träffade gurra, sen blev det med eller utan
och vidare till storgatan. Sen gick vi från rimini till biltvätten
vid bråstrorp där satt vi tre och väntade på bussen i en timma.
sen så tog jag och malin bussen ( :
till malin..
nu har vi vart ute på lång promenad och tagit massa finfina kooort:D
ska försöka skriva mera nu..
aja ppussss/


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0