Skolan

Hejsan (:
sitter i skolan nu,
dom senaste dagarna har jag varit lite off
men har inte haft ngn dator direkt.
I helgen var jag med massa folk och vi var hos Viktor
sen innan det så ville mirran byta sitt löshår mot mina lösnaglar
så vi bytte ganska trög men samtidigt skön brud alltså.
Men iaf efter vi hade vart hos Viktor tog jag,
malin och felicia bussen till stan och käkade på med eller utan
och sen tog vi taxi till felicia behövde inte betala ngt
det betalade ulrika som var väldigt rund om fötterna haha..
sen iaf fick vi för oss att dra till sebbe ax så vi tog taxi dit.
Sen var vi där och där var oxå jimmy och dario (turkish)
sen på morgonen stack jag och felicia till maxi
och köpte lypsyl och sen fick vi för oss att käka på donken
så vi åkte in till stan med bussen
och då kom malin oxå och vi åkte dit och käkade
sen gick vi till jimmy och så satt vi där.
Men iallafall, tbx till dagen.
Idag ska jag först vara i skolan som jag är just nu
sen ska jag och nicole träna vid fem
sen ska jag vara med malin och gå på stan
om vi hinner annars hittar vi på någonting annat.
Justja, inatt sov jag hos Malin ... Niiice...
menmen nu ska jag dra mig
puss hej / skriver mera senare -.)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0