Spystan

Okej, vi var i krassbäck.
Men dt var inte så kul där,
så my drog hem och jag drog till stan.
I stan träffade jag massor folk och även lilla jonte
som spydde. Men vi ringde hans pappa och Janne kom på direkten.
Sen glömde han sin mobil och jag tog hand om den.
Sen träffade jag madde och elin, oh vi gick till z-lund
och sen tog vi taxi till wenne och där var det nt heller så kul.
Men sen ringde jag till jontes pappa men hans mamma
svarade och så frågade jag hur det var oså
och då satt dom i ambulansen påväg till lkpg för att han skulle
magpumpas. Men efter en timme ungefär ringde Jonte själv upp och
så snackade vi i typ en halv timme, och sen tog jag och elin taxi
hem till henne och vi fick skjuts av en blatte. När vi kom hem så
somna och spydde elin, och ja smsade med jontes pappa
för jonte låg och sov sen imorse när ja vaknade var jonte och
väntade på att få sin mobil sen vare massa jävla skit,
och ingenting av det stämde.

aja / pUSSS


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0