Trött som fan.

Eftersom jag kom i säng i morse så vaknade jag nyss.
Och min jävla vattenblåsor på munnen har blivit 2 stora blåsor
och på underläppen och på överläppen är det 5 små KUL(Yn),
och min hals är åt helvete kommer säkert få halsfluss.
Nu låter det som om jag vore värsta egot  men tyckte det var värt att skirva.
Men i vilket fall min mobil har gått i ett i morse hade 3 missade samtal och 9 sms typ.
Ifrån Malin Edlund och Vendela Pohjola.
 Dagen ska försöka tillbringas med Malin och Vendela.
Ja det var väl allt Och jag får inte glömma att när jag är med dig Malin
kommer minnena upp i huvudet och det känns så jävla bra.
 Jag älskar dig gumman och saknar våra tider
 så förbannat mycket. Jag kommer alltid vara din lilla dominanta
evelina som alltid kommer älska.
Ville bara att du skulle veta det om du läser detta.

a det var väl det jag skulle skriva nu ska jag packa lite så jag kommer i väg snart Pussss!
 


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0