Internet i Nykyrka

Nu sitter jag här i nykyrka, vaknade av att mats sa till mamma internet funkar.
När jag kom ut så såg det ut såhär framför datorerna:

Haha, nu sitter jag här kom precis hem i från donken.
Igår hade vi gäster och bilder kommer måste bara kolla
så jag får lägga in dom eller ut dom på internet. Men
iaf när kl var typ 8 / 9 så gick jag in till stan från nykyrka
och sen när jag kom in till stan var jag med adam, Kevin, patrik
oskar och dildo vi gjorde vell inte alls för mkt men jag fick skjuts hem
vid typ 1-2 ngn gng .
aja nu ska jag hitta på ngt puss så länge!


Kommentarer
Postat av: Kusin Vitamin..

omg, gick du från nykyrka till stan?!

2010-07-22 @ 23:58:27
internetsida: http://www.vendelicious.devote.se
Postat av: Kusin vitamin eve

Haha ja det gjorde jag! duktig är ja

2010-07-23 @ 23:44:28

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0