LÖRDAGS

Gårdagen funkade,
när klockan var 5-6 frös jag
 som en guud så jag och jonatan
gick hem till mig en stund och sen
vidare till tandläkaren där hämtade
Janne upp oss och sen kom vi hem till jonatan
 och jag somnade som en stock efter
lite tv-tittande sen vaknade jag runt
1-2 och kunde inte somna om
låg och vilade men gick endå
inte upp förens tio över 3
sen vid 15.55 tog jag bussen till stan
och sen träffade jag Felicia
och vi tog en fika på stan sen tog vi bussen
till pappa och efter en stund kom felicia kall också.
Och sen nu har vi suttit här och häckat
ett bra jävla tag har precis vart
nere och köpt godis och snart bär det
av till Med eller utan,
 sen får jag se vad som händer aja skriver mera
om jag orkar när jag kommer hem ifrån stan..
Pusss


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0