Hemma i stan

Just nu sitter jag här hemma, sover hos pappa inatt.
 Vet inte vad det är men kan inte sova helt enkelt.
Tänkte spela lite poker på facebook men har ingen ork.
Vill bara liksom sitta och skriva av mig men vet inte vad jag ska skriva om.

Kan berätta lite om gårdagen först,
jag åkte hem till mamma i nykyrka och bytte rum och fixade,
somnade inte förens frammåt halv 4. '
Men sen när jag väl gick upp i morse fixade jag mig lite
 och sen fick jag skjuts till skolan,
 hade sovmorgon och en aslång skoldag framför mig
men det gick ganska sakta men hade på något sätt inte tråkigt..
hade prov i genetik tror det mesta på G-delen
 vart rätt iallafall får hoppas på det bästa.
 Men iallafall efter skolan tog jag bussen in till stan med elin och mimmi,
 sen träffade vi b.la issa och cornelia.
Men vi gick omkring där tills kl. halvsju
 sen vid tjugo i sju tog jag bussen hem hit till pappa.
Eller först till affären och sen hem hit.
Sen gick jag till malin efter jag ätit upp och träffa clara och malin
sen kom jag hem runt tio.. aja iaf..

Jag längtar som fasiken tills i morgon heeelg
och sen tills på onsdag då drar jag och massa
andra nior på skolan till romme och åker skidor :D
finns det så mkt mera att säga ? Neeh...


lägger in en bild på malin och mig bl.a



sommaren 09/0^9 bilden ovan

och denna är ifrån 06  eller 07 ;)
Äsch fan får avsluta mä den :)

pUSSSssssSSS


Kommentarer
Postat av: mysan

jag jävla söt i blondt!

2010-03-17 @ 14:25:08
internetsida: http://mycarlsson.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0