TORSDAG

Rommeresan blev kanonbra!
det började med en lång men slapp busstur
i ca: 4 h sen när vi kom fram fick vi liftkort
och sen hämta våra skidor som vi hyrt...
när allt var på kände man i magen hur högt och läskiiigt
allt var men det var inte så som ögonen tyckte och magen kände
åkte först 3 gngr i nybörjarbacken sen hängde jag med;
lina, halldan, erik och emma upp och åkte först grön och sen röd
och sen svart backe.. men fyfan vad snabbt det gick körde bara rakt ner hela
tiden (A) svängde ingenting.. aja sen tänkte vi ta en genväg som ledde till krasch
för erik och sen halldan.. men vi hängde efter och då åkte jag ner först och
sen var det blötsnö så blev vingligt sen när jag precis fått kontrollen
tillbax kommer emma och kör rakt på mig så vi ramlar och fick gå med pjäxor
och skidor och stavar i händerna i snö upp till naveln :O
fick fan svettjuck.. aja när vi väl kom ut satt halldan pch erik o väntade på oss.
när jag precis kom fram till dom var det en asbrant backe.. <. så halldan, erik och emma
åkte ner och sen åkte jag och lina ner på baken.. och sen åkte vi resten ner..
aja sen käkade vi äckligaste hamburgaren vi ngnsin ätit och ah..
sen vid typ kvart över fyra åkte vi hemåt..
ROLIGASTE DAGEN EVER och tack till alla..
juste här kommer bilder.. :)
oj får inte glömma jag ramlade en gng när en
kille körde nästan skida vid skida med mig och svängde ner i ett dike
men jag stallde mig upp fort som bara den.. de va typ allt...
nu kommer picss.:)














Kommentarer
Postat av: M

Gu vad fiint det är! Hoppas att ni hade skitkul och att du fick mer-smak dvs: vill ha mer!

2010-03-19 @ 23:03:51

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0