fyfan

Sitter hos mimmi och kollar på film.
Gårdagen vart skit eller aa...
efter skolan gick jag till niklas sen tog jag bussen hem ch
fixade mig och sen sminkade mamma mig
och sen packade jag och fick skjuts sen blev det niklas och micke igen.
När vi var klara tog vi bussen till stan och sen träffade vi folk,
sen gick vi till donken och sen till tobbe.
Efter Tobbe gick jag micke och larsson, niklas och tobbe till
blatteborg. Där var vi ett tag och sen kom snuten och alla sprang iväg
och jag hängde med micke och sen var det carro och frida.
sen kom två civilare och och toh micke. sen kom snuten sasha och
micke blev tagen jag fick en hejdåkram och och viskade att han kommer klara det.
men vet inte riktigt vad som händer. menmen kvällen fortsatte lite depp men.
sen var vi där uppe och sen kom snuten ännu en gång och jag stack därifrån orkade inte mera:p
sen gick jag och väntade på bussen och då träffade jaf mirran, ronny, kim,bubben
och ngr till. så jag hängde med upp igen, men innan vi hade kommit upp
träffade jag snuten en tredje gång och dom tog massor med öl..
sammanlagt blev det 5 plattor typ så det var nog vilt för dom med all alkohol;)
sen efter ett tag åkte jag med josef och mimmi till krille,
och sen var vi där ett tag sen åkte vi hem och sov..
aja den varty ganska lyckad...

Micke!, synd att allt skulle hända på valborg.
Hoppas vi ses snart igen.<3

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Minnas mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0